Emakunde eta Begirak argitaratutako gida: Nola hobetu publizitate-sormena genero-ikuspegiarekin?
Tresna honen xedea da publizitateko profesionalei jarraibide praktiko batzuk ematea sormen-publizitatea eta haren prozesuak genero ikuspegiaren bidez nola landu jakiteko. Ohiko euskarri nagusiekin lan egiteko sortu da (irratia, telebista, prentsa, estatikoa, digitala...), eta edozein agentziatarako da, haren tamaina eta negozio-gaitasuna, bezeroen izaera edo inpaktua gorabehera. Bestalde, sormen tradizionalaren alternatibak proposatzen ditu, eta genero-ikuspegia txertatzen eta egungo gure gizartearen benetako aniztasuna islatzen duten adibideak aurkeztu.
Webgune honek cookie propio eta hirugarrenenak helburu teknikoarekin erabiltzen ditu nabigazioa baimentzeko, hurrengo sarbideak errazteko eta erabileren estatistikak egiteko. Ez ditu erabiltzaileen datu pertsonalak jasotzen ezta lagatzen.