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Sareko mundu konplexu eta globalean, ikastea funtsezkoa da; izan ere, pertsonaren garapen osoan laguntzen du, proiekzio soziala eta profesionala bideratzen du eta enplegagarritasuna sustatzen du eta erakundeen eta lurraldeen iraunkortasuna ahalbidetzen du.
Ikasteko gaitasunak pertsona bakoitzaren, erakunde bakoitzaren eta lurraldeen aldaketarako eta eraldaketarako potentziala erakusten du.
Ikasten dutenak pertsonak dira eta prozesu horretan sortutako erlazioan sortzen da gizartearen ezagutza. Ikasi egiten duen gizartea da etorkizuneko belaunaldietako pertsonen ikaskuntzarako oinarria. Hortaz, zertarako ikasten dute pertsonek erakundeek eta lurraldeek? Etorkizunean ikasten eta eboluzionatzen jarraitzeko.
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Cedefop publica el informe bienal con los principales avances en las políticas nacionales orientadas a la FP. Incluye más de 400 medidas de 26 países, destacando cuatro grandes tendencias:
El número 180 de Papeles de Economía Española (Funcas) reflexiona sobre los retos y oportunidades de la universidad recogidos en tres bloques:
El desarrollo tecnológico (desde la automatización hasta la inteligencia artificial) está transformando el panel de ocupaciones y habilidades necesarias para el empleo. Las estimaciones realizadas para Europa (horizonte 2030, Mckinsey) apuntan que: