Jaso ezazu aktualitatea zure postan
Sareko mundu konplexu eta globalean, ikastea funtsezkoa da; izan ere, pertsonaren garapen osoan laguntzen du, proiekzio soziala eta profesionala bideratzen du eta enplegagarritasuna sustatzen du eta erakundeen eta lurraldeen iraunkortasuna ahalbidetzen du.
Ikasteko gaitasunak pertsona bakoitzaren, erakunde bakoitzaren eta lurraldeen aldaketarako eta eraldaketarako potentziala erakusten du.
Ikasten dutenak pertsonak dira eta prozesu horretan sortutako erlazioan sortzen da gizartearen ezagutza. Ikasi egiten duen gizartea da etorkizuneko belaunaldietako pertsonen ikaskuntzarako oinarria. Hortaz, zertarako ikasten dute pertsonek erakundeek eta lurraldeek? Etorkizunean ikasten eta eboluzionatzen jarraitzeko.
Jaso ezazu aktualitatea zure postan
Cedefopek bi urtez behin egiten duen txostena argitaratu du, LHko politika nazionaletan izandako aurrerapen nagusiekin. 26 herrialdetako 400 neurri baino gehiago biltzen ditu, lau joera nagusituz:
Espainiako Ekonomiako Paperen 180. zenbakiak (Funcas) unibertsitatearen erronkei eta aukerei buruzko gogoeta egiten du, hiru ataletan banatuta:
Garapen teknologikoa (automatizaziotik hasi eta adimen artifizialeraino) lanbideak eta enplegurako beharrezkoak diren trebetasunak eraldatzen ari da. Europarako egindako kalkuluen arabera (2030erako muga, Mckinsey):