Jose Ignacio Asensiok “Gipuzkoa Zaindu” aurkeztu du, Gipuzkoa berde eta solidarioa sustatu nahi duen kanpaina berria
Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumen eta Obra Hidraulikoetako Departamentuaren kanpaina berria da “Gipuzkoa Zaindu”.
Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumen eta Obra Hidraulikoetako Departamentuaren kanpaina berria da “Gipuzkoa Zaindu”.
Estrategia honek zerbitzu eta pertsona abonatu guztien datuak kudeatzea du oinarri, birziklatze-tasa pixkanaka handitzea lortzeko; 2030ean % 70era iritsi arte.
Hirugarren jardunaldi honetan, Topaketako nazioarteko hizlarien hamabostaldi batek bisitak egin dizkie ‹GK Recycling› Gipuzkoako Birziklatze Klusterreko 3 kideri.
12.000 tona CO2 baliokide konpentsatu dituzte guztira. 100.000 eurotan balioesten da hori.
Web orriaren helburua da herritarrekiko komunikazioa erraztea. TGA enpresak diseinatutako KMK markak ikusizko identitate indartsuago eta markatuago baterantz eboluzionatzen du.
Gipuzkoako Foru Adundiaren Kultura eta Gazteria Departamentuak sustatzen du musikako eta formatu txikiko arte eszenikoetako programa, eta aurten 65 emanaldi izango ditu. Edizio honetan, aurkeztutako proiektuen errekorra gainditu da.
Balio anitzeko zentro horrek 27 plaza ditu, eta desgaitasun intelektuala duten behar eta profil desberdinetako pertsonei ematen die arreta, modu aitzindarian
Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumen Departamentuak, Naturklima Klima Aldaketaren aurkako Fundazioaren bidez, lankidetza-hitzarmen bat sinatu du CIDETECekin, Gipuzkoan jarduera ekonomikoa sortzeko bateriak birziklatzeari buruzko estrategia komuna gauzatzeko.