Marka txikietarako komunikazio-estrategiak eta hizkuntza hautuak. Zirkuitulabur baten aurrean
Gaur egungo mundu digitalean, tokiko markek eta marka txikiek beren xede-publikoarengana iristeko tresna ugari dituzte eskura. Hala ere, estrategia horiek eraginkorrak izan daitezen, garrantzitsua da ondo definitutako plan bat izatea eta modu egokian nola erabili jakitea. Artikulu honetan, tokiko markentzat eta marka txikientzat komunikazio-estrategiek duten garrantziaz hitz egingo dugu. Gure kasuan, sarritan esaten didate, gainera, euskaraz edo bi-hiru hizkuntzatan komunikatu beharrak zalantzak sortzen dizkiela, iismena lortuko ote duten edo lana bikoiztea/hirukoiztea besterik suposatzen ez duen.
Esta web únicamente utiliza cookies propias y de terceros con finalidad técnica para permitir la navegación de las personas usuarias, facilitar posteriores accesos y realizar estadísticas de uso, no recabando ni cediendo datos personales.