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Sareko mundu konplexu eta globalean, ikastea funtsezkoa da; izan ere, pertsonaren garapen osoan laguntzen du, proiekzio soziala eta profesionala bideratzen du eta enplegagarritasuna sustatzen du eta erakundeen eta lurraldeen iraunkortasuna ahalbidetzen du.
Ikasteko gaitasunak pertsona bakoitzaren, erakunde bakoitzaren eta lurraldeen aldaketarako eta eraldaketarako potentziala erakusten du.
Ikasten dutenak pertsonak dira eta prozesu horretan sortutako erlazioan sortzen da gizartearen ezagutza. Ikasi egiten duen gizartea da etorkizuneko belaunaldietako pertsonen ikaskuntzarako oinarria. Hortaz, zertarako ikasten dute pertsonek erakundeek eta lurraldeek? Etorkizunean ikasten eta eboluzionatzen jarraitzeko.
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El informe ¿Por qué debería ir a trabajar a Euskadi? (EY) analiza el potencial y los desafíos de la CAE para atraer talento, en un escenario en el que las sociedades desarrolladas apuntan hacia el pleno empleo, con una población envejecida.
La educación es clave para la transición verde: contribuye a formar en contenidos y, además, a través de sus sistemas de orientación, visibiliza las oportunidades generadas desde el empleo verde.
Cedefop publica el informe bienal con los principales avances en las políticas nacionales orientadas a la FP. Incluye más de 400 medidas de 26 países, destacando cuatro grandes tendencias: