Nerabe bakoitzaren beharrak identifikatuz, autoestimua eta ahalduntzea areagotzeko baliabideak eta proposamenak ezagutzea.
Helburuak:
Nerabeen behar zehatzak ezagutzea haien garapen fisiko, emozional eta mentalerako.
Autoestimuaren garapena eta ahalduntze-prozesuaren nondiko norakoak ulertu eta haien garapenerako baliabideak ezagutzea.
Oreka eta ohitura osasungarriak izateko xedearekin, motibazioa sustatzeko proposamenak partekatzea. Jarduera fisikoaren edo kirolaren kudeaketak garapen orekatu eta osasungarrian duen garrantzia ulertu.
Norberaren irudi eta gorputzarekiko harremana kudeatzeko orientabideak ezagutzea.
Guraso kontziente izateko gogoetak partekatu eta nerabeen bidelagun izateko baliabideak barneratzea.
Landuko diren edukiak eta gaitasunak:
Autoestimuaren eta ahalduntzearen kontzeptuak. Zergatik eta zertarako?
Ohitura osasungarrien garrantzia eta jarduera fisikoaren onurak. Loa, sormena eta harremanak.
Autoezagutza eta muga asertiboen garrantzia autoestimuaren eta ahalduntzearen alorretan.
Jarduera fisikoa eta kirola autoestimua eta ahalduntzea garatzeko baliabide..
Norberaren irudi eta gorputzarekiko harremana jarduera fisikoaren bitartez.
Gurasoak hezitzaile eredugarri eta kontziente. Nola?
Metodologia:
Partaidetzazko metodologia dinamikoa; hainbat unetan gamifikatua; konfiantzan eta konexioan oinarritua. Rol-jolasak eta dinamika praktikoak erabiliz, ulermena eta proposamenak eskaintzeaz gain, integrazioa bilatuko da esperientziaren bitartez.
* Gai honi buruzko tailerra ere eskuragarri duzu, ikusi hemen.