Historikoki, jantziak mugimendu desberdinetatik sortutako identitateak aldarrikatzeko elementuak izan dira. Argitalpen honek erakusten duenez, janzkera horien erabilera hedatzean, haien ikusgarritasun soziala handitzean eta, beraz, sistemaren homogeneotasunerako eta egonkortasunerako arazo izan daitezkeela hautematean, modaren industriak xurgatu egiten ditu, tribializatzeko, kossifikatzeko eta esanahia usurpatzeko.
Era eta gai desberdinetako jardunaldiak antolatzea, bai prestakuntzakoak, bai gizarte-erakusketakoak.
Kale-egoeran dauden gazteentzako arreta
Proiektuaren oinarria da laguntza integrala ematea kalean dauden gazte etorkinei, lagundu gabe, emantzipazio-prozesurako, haien autonomia eta independentzia pertsonala lortzeko. Pixubideren helburua da heltze-prozesu fisiko, psikiko eta emozionalarekin jarraitzeko etxebizitza- eta laguntza-gune bat sortzea, non gure gizarteko beste edozein gaztek dituen aukera berak izango dituzten, edo, gutxienez, baldintza berak, lan-merkatuan eta oro har gizartean modu eraginkor eta azkarrean sartzeko aukera emango dien prestakuntza akademiko eta humanoa eskuratzeko aukerari dagokionez.
Kirol-jardueren proiektuaren helburua kaleko egoeran dauden gazte etorkinak ingurune osasungarri eta askotarikoan sartzea da, eta kirol-jardueraren bidez gizarteratzea eta ohitura osasungarriak hartzea sustatzea du helburu. Hori dela eta, jarduera hauek hainbat jatorritako gazteentzat topagune izan nahi dute, eremu atsegin eta dibertigarri batean elkar ezagutu dezaten.
Lan bitartekaritzako zerbitzua
Enplegua eskaintzen duten enpresak eta eskatzen duten pertsonak harremanetan jartzen ditu.
Helduarorako trantsizioan laguntzeko programa. Programa honen helburua da nerabezaroan dauden neska-mutilei helduarorako trantsizioan laguntzea. Aisialdiaren bidez bere autonomia sustatu nahi du eta, horrela, dibertsiorako, ikaskuntzarako eta garapen pertsonalerako espazio bat sortu, non parte-hartzaile bakoitzak bere burua identifikatzen, maitatzen eta onartzen ikasten duen. Aurreiritziak eta kritikak alde batera utzita, aniztasun funtzionala duten pertsonen gizarte-bizitza normalizatzea lortzen du Loratzenek, bizi diren gizartean eskubidez dagokien espazioa eskatuz.
Garapen Iraunkorreko Helburuak (GIHak) lantzeko maleta feminista bat "baliabide metodologiko eta pedagogiko bat da, Garapen Iraunkorreko Helburuak aztertzeko, eztabaidatzeko eta pentsatzeko, bai hezkuntza formalaren eremuan, bai hezkuntza ez-formalaren eremuan.
Programa honen helburua, 2016an, honako hau da: dibertsitate funtzionala duten pertsonak trebatzea trebetasun teknologikoetan, parte-hartzaileak ahalduntzeko helburu argiarekin, etorkizun hurbilean enpresa arruntetan lan-kontratuak egiteko aukera izan dezaten. Ibilbide pertsonalizatuak sortzea eta programako parte-hartzaileei mentoretza-prozesu baten bidez laguntzea bilatzen da. Parte-hartzaileen gaitasunetan eta gaitasunetan oinarritutako enplegagarritasun-jarduerak identifikatu eta babesten dira