Atzealdea Antzerkiaren bidaia
Lantzen dituen arlo artistikoak:
Zein eskola-ikasgairekin duen harremana:
Objetu, texto eta musika konkretu bat erabiliko dugu antzezlana aurrera eramateko.
Beraiek aukeratzen dituzten objetu, musika eta textutik abiatuko gara bidai honetan, non elkarrekin sortuko dugun bideari emango zaio garrantzia.
Taldea izango da gidaria, norbanakoaren sentimenduak alde batetara utzi gabe eta bakotzaren partehartzea sustatuz.
Gela handi bat eta musika aparatua.
Agian, emanaldirako garraioa beharko genuke, antzokira gerturatu ahal izateko.
JARDUERAREN ALDERDI ARTISTIKO-KULTURALARI BURUZKO
TXOSTENA
Disziplina ezberdinetara gerturatuko gara sorkuntza sustatzeko. sortzeko modu ezberdinak erakutsiko dizkiegu, kontatu nahi duten hori ateratzeko. Beraien barrenetara iristen saituko gara eta barruan dituzten emozio eta pentsamenduak kanporatzen saiatuko gara.
lan horren ondorioz antzezlana sortuz.
JARDUERAREN ARLO PEDAGOGIKOARI BURUZKO TXOSTENA
Inprobisazioa ardatz nagusia izanik, tresna ezberdinak erabiliko ditugu. Mugimendua, ahotsa, begirada, sentimenduak, entzumena, komunikazioa, harremanak, erritmoa dramatizazioa, imajinarioa, narratiba… Era honetan:
BI FORMATU ESKEINTZEN DITUGU:
Era batean edo bestean, beharrezko izango dugu beraiekin ditugun azken bi saioak luzeagoak izatea, kontutan hartuz antzokira edo aretoa handi batetara joateko eta emanaldiaren antolaketarako.
1. SAIOA (2 ORDU):
2. SAIOA (2 ORDU):
3. SAIOA (2 ORDU):
4. SAIOA (2 ORDU):
5.-SAIOA (2 ORDU):
6. SAIOA (2 ORDU ETA ERDI):
7. SAIOA (2 ORDU ETA ERDI):
SAIOA AIZPURUA ETA LUR KORTAk osatuko dugu lan taldea; hona hemen kurrikulum-ak:
SAIOA AIZPURUA ARRIBAS
Ikasketak:
Lan munduko esperientzia:
LUR KORTA REDIN
Lan munduko esperientzia:
AKTORE LANETAN
IPUIN KONTALARITZA
HEZKUNTZAN ANTZERKI IRAKASLEA